meh, join skali click kat bwh ni..( ^_^ )Y

Friday, June 29, 2012

HIBERNASI EMOSI

bukan selalu mode hibernasi emosi ni datang..
sekali dulu masa aku sekolah rendah
kira-kira lebih sedekad..
sebabnya, hanya aku dan DIA yang tahu..


atas ihsan yang DIA turunkan pada 'seorang insan' ini,
asbab yang dulu dapat aku benam jauh-jauh,
jujur aku terlampau terhutang budi..
bila aku kembali bebas mengekspresi diri lagi..
cuma kali ini,
tak dapat tidak sekali lagi emosi aku terpaksa berhibernasi..

aku tahu sehabis daya di usaha,
aku percaya semua yang aku lalui bukan sia-sia
cuma aku benar-benar kehabisan kata,
benar - benar meneliti semula...


asbab yang sentiasa aku usaha sehabis daya positifkan ia..
tapi, untuk kesekian kalinya,
bila mana ulang-ulang kali jadi lagi,
aku mula berfikir,
sama macam dulu,
aku cuma ada aku dan aku cuma ada DIA..
mungkin sahaja DIA merancang sesuatu yang lebih baik
yang mana di dalamnya aku cuma koma bukan noktah.




 
bukan semua emosi perlu diekspresi
maka bila aku bingung lebih baik emosi aku berhibernasi

2 comments:

  1. available is sourced from Brazil, but it can also be found in Central Africa. Black diamond is known to be very porous and pitted, and therefore, it can be difficult for gem-cutters. If you're able to find a well-cut black diamond, rest assured you are wearing one of the most precious gems on Earth. If dark colors are to your taste, you may consider black gems.
    cheap jewelry
    mens watches
    womens clothing

    ReplyDelete