meh, join skali click kat bwh ni..( ^_^ )Y

Sunday, July 10, 2011

fikirlah orang lain..

tengah sedap-sedap kau emosional,
fikirlah orang lain...
tengah sedap-sedap kau menghentam,
fikirlah orang lain..
tengah sedap-sedap kau mencarut,
fikirlah orang lain..


sebab aku fikir orang lain lah aku malas nak bising-bising..
ikut perangai aku yang dulu,
time2 ni la sedap2 je nak fire balik..


yang masih semangat2 ni,aku saran korang join team debate,
ada jugak pekdahnyee..
lama2 nanti korang sedar yang tak guna percaya beria-ia segala..
sebab,
bila kau kena jadi side gov, ko kena defend hujah tuk side gov,
at the same time bermati-matian cari hujah tuk differ pembangkang..
bila kau kena jadi side pembangkang lak, the other way around yang korang kena buat..
time tu kau sedar,
dua-dua tak de bersih mananye pun~


tuntutan ke8: Hentikan POLITIK kotor
kau fikir sendiri mana hala bersih yang kau percaya beria-ia..
masih politik dan politik lagi..
skala bersih bagaimana yang kau dan aku, KITA, akan sama2 setuju???


_berpada dalam beria percaya_

1 comment:

  1. That makes approximately 8oz of hair. Don’t forget to take into consideration the desired thickness of a weave when shopping for hair extensions. What’s the minimum natural hair length appropriate for a sew in ? Most hairdressers will tell you that your hair has to be at least 3 inches long for them to be able to braid it into cornrows and install a sew in weave.
    Hair Weave
    virgin hair
    virgin hair weave

    ReplyDelete