meh, join skali click kat bwh ni..( ^_^ )Y

Monday, June 28, 2010

Corat-coret~~

"yeaaay!!!cikgu anis~"
"cikgu2 cikgu ajar kami balik eh?"
"cikgu, kenapa buku teks bm?saya suka cikgu ajar math,kita belajar math la ey cikgu!"
"cikgu2,saya rindu cikgu,saya suka belajar math dengan cikgu"

..."Kelas,sekarang masa apa????"
-->Bahasa Melayu!!!!
..."Saya ganti cikgu awak.."
-->"oooh..ganti cikgu eyhh,abis, nanti cikgu masuk balik kan time mt???
..."x lah"
-->cikgu ajar mt1 kan???
.."xlah"
-->abis,cikgu ajar mt2 kn???
.."xlah"
-->haa,sy tau,cikgu mesti ajar mt3...
.."xlah..saya ajar abang2 awak nanti
-->alaaah,cikgu xajar math lagi eyh???
..ajar,tapi kelas lain
-->alaaah,kenapa cikgu tak ajar kami???
-->++++++~


>>>>1st day yg sgt2 menggeletek ati..sila perhati betul2: mt1, mt2, mt3....ooh,mmg sgt suci,murni, tulus dan lurus pemikiran kanak-kanak 7tahun nih..sbb..mt1,mt2 n mt3 tu,bkn subjek/kelas/waktu PNP,tapi buku diorang ade tiga,MT1,MT2 n MT3...(",)

2 comments:

  1. haha..kelakar la dk2 ni..~

    ReplyDelete
  2. hee..2lah,
    tyme tu tahan je nak gelak..

    ReplyDelete