meh, join skali click kat bwh ni..( ^_^ )Y

Thursday, June 24, 2010

Keterbiasaan mengundang kemusykilan yang menghancurkan~

Mungkin..
Kalau..

..celaru dalam liku..
aku mula berkira dalam laku-->aku memang benar-benar perlu~
..
adakah aku yang salah dalam timbang tara benar dan salah itu?
..
keterbiasaan kamu itu,
-->mengelirukan aku
-->menyulitkan pertimbanganku
-->menghancurkan kepercayaan lazimanku

diamku,
aku keliru..
~kepastian dalam perilakuku tidak seteguh dulu..
~keyakinan dalam tutur kataku tidak sekuat dulu..
~keikhlasan dalam keinginanku tidak semurni dulu..

aku hilang dalam ketidakpastian yang semakin meluluhkan..
aku bingung dalam pertimbangan yang semakin menyenakkan..
aku resah dalam keputusan yang semakin menyulitkan..

5 comments:

  1. Anis update blog?!!!
    wiwittt :p

    ReplyDelete
  2. weehee..
    lap2 sket sblom dtinggalkn 2bln plak~
    =P

    ReplyDelete
  3. ala..sp kata time praktikum x leh update blog..
    ko bole je anis..
    terus kekal b'blog ya!

    ReplyDelete
  4. oh..aku bingung dengan maksud yang cuba kau sampaikan..hehe..
    tp setelah diteleti..aku paham..
    keterbiasaan mengundang kemusykilan yang mengahncurkan..=)

    ReplyDelete
  5. d.yah:hahaha..mungkin..mne la tau de hero2 hebat dlm 2 bln ti yg mncbar mnda ak tuk berkarya..=P
    fibi:hehe..penelitian dalam memahami mengusir bingungmu itu~tahniah..(",)

    ReplyDelete