meh, join skali click kat bwh ni..( ^_^ )Y

Wednesday, November 3, 2010

selamaTinggal kebodohan~

*sila baca dengan laju untuk faham apa yang cuba disampaikan*

B.
O.
D.
O.
H.

Tengok lama2 setiap huruf tu,
kenapa maksud die bodoh?
kenapa bukan hodoh yang bodoh?
kenapa mesti bodoh tu jugak yang bodoh?
apa yang bodoh sangat dalam huruf2 bodoh tu?


*rasa bodoh tak baca post kali ni???

saja nak share..macam2 rasa@efek selepas diperbodohkan..

1-->rasa menyampah@rasa nak menyumpah = tahniah, anda insan yang cepat pickup utk faham yang anda sudah dikenakan..

2-->terasa blur yang teramat@apa benda post nih merepek nih??= tahniah, anda insan terpilih untuk tak terasa pape (lemstok nih bagus tuk kesihatan, x cepat tension)

3-->masih berfikir pe tujuan post kali nih@gelak2 bce post nih@rasa nak tukar B.O.D.O.H. tu jadi perkataan lain@respon2 lain= tahniah, anda berjaya buat penulis tak tahu nak kelaskan anda di golongan mana2~



*perasaan aku sekarang=rasa B.O.D.O.H sangat2..thanks manusia yang memperbodohkan aku*

sebagaimana aku tak perlukan kebodohan itu,
aku juga tak perlukan pelakunya!

selamaTinggal kebodohan~

3 comments:

  1. ekekeke.

    b.o.d.o.h

    d.o.d.o.h

    d.o.d.o.l

    eh.ape ngarut ni.WINK2*

    Sape buat kekasih gelap aku ni,nak kene ni...

    ReplyDelete
  2. qilah pun tak mau pelakunya! grrr..marah ni..grr

    ReplyDelete
  3. dya:weeeeee~
    wink..^_^
    qila:takmau3..(smbil mgetap bbir)=)

    ReplyDelete